CNN:s Pippa Scaife avslöjar hemliga receptet till en Great Big Story

CNN:s Pippa Scaife avslöjar hemliga receptet till en Great Big Story
Våra Vänner

 
 
00:00 / 31:11
 
1X
 

Pippa Scaife är commercial director, Emerging Brands på CNN International, där hennes uppdrag är att göra “cool stuff”, som att bygga kommersiella partnerskap för det hyllade CNN-bolaget “Great Big Story”. De lyfter fram fascinerande berättelser om människor, platser och saker som kan förändra hur vi ser på världen – och sprider historierna via streamingtjänster och sociala plattformar. Scaife är en lysande talare med en bred bakgrund från både Spotify och Playstation – och hennes superstyrka är vetskapen om hur man ska anpassa berättandet för olika typer av skärmar.

Hon gör framtidens tv-reklam

Hon gör framtidens tv-reklam
Våra Vänner

 
 
00:00 / 32:58
 
1X
 

Noël Paasch har gjort raketkarriär inom YouTube och Google. I dag är hon Global Creative Experiments Lead på Googles tämligen okända men hyllade avdelning Unskippable Labs. De skapar framtidens kommersiella videoinnehåll med hjälp av enorma mängder data – och innovativa experiment. Nicklas Hermansson, Head of Story Experience på Bonnier News Brand Studio, och Ronnie Johansson, Creative Director, träffar den kreativa videoproducenten för att ta reda på vilka som är nycklarna till att skapa innehåll som bokstavligen får det att vattnas i munnen på tittarna.